Warning!
تنويه !
تم الانتقال لمدونة جديدة ، تجدها هنا مدونة أحمد م. أبوزيد !
الدليل العملي في استخدام اوبنتو لينوكس دليل البرامج الحرة و المفتوحة لنظام وندوز
   

اخيييراااا الواااااااااان D:


السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

اخيرا الشاشة اتصلحت !
اخيرا الوان !

اخيرا زست p:

-------------

الكمبيوتر من غير الواااان بشع جدا
التلفزيون اللي كنت بستخدمه فيه مشكلة في الالوان و كنت عامله ابيض و اسود !
التلفزيون 21 بوصة ، يعني كبير بالنسبة للشاشة الـ 17
بس الرؤية لحد دلوقتي كويسة جدا

المشكلة في الالوان !
الحاجات بقت افتح بدرجة ملحوظة

يعني مثلا اللينك بقت ازرق فاتح ، الاحمر متوهج و الاخضر ناصع !
اعتقد ده بسبب الابيض و الاسود اللي كنت شغال عليه بقالي فترة
بالمناسبة ، الشاشة كويسة جدا ، انا لما عديت على واحد صاحبي من شوية كان عندي نفس الشعور


على العموم ان شاء الله الموضوع يكون مسالة وقت و كل حاجة ترجع لطبيعتها D:
انا كدا بقالي حوالي 10 ايام بستخدم شاشة التلفزيون

اهم حاجة في الموضوع اخيرا هشوف الوان الاوبن اوفيس دوت اورج 3 D: - كنت عامل موضوع الاعلان عن صدور النسخة الجديدة من غير اي الوان -

و كمان هشوف الشكل جديد لمدونة كريم ( Mutati0N ) ، ^_^
ـ

فعلا ، الالوان حاجة جميلة : )